מטבחי זיו - עוד מישהו נפגע מהם?

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
oren200 (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: אוגוסט 2017
נתן תודות: 3 פעמים
קיבל תודות: 0

מטבחי זיו - עוד מישהו נפגע מהם?

נושא שלא נקרא #1 

לאחר נסיון אישי לא נעים - חושב שהוגן להזהיר אחרים ממטבחי זיו. שיטות המכירה התוקפניות שלהם, תוך הפעלת לחצים ושקרים הביאו אותנו לחתום על הזמנת מטבח תוך איום ושהמחיר יהיה גבוה ב 10 אלף ש"ח אם לא נקנה בביקור ראשון אצלם...נכנענו ללחץ ושילמנו מקדמה של 10%. מיד הבנו שעשינו טעות ולמחרת הודענו על ביטול ההזמנה. מטבחי זיו סרבו להחזיר את הכסף כמתחייב מהחוק לפיו ניתן לבטל תוך 14 יום. כך הודיעה לי גם המועצה לצרכנות שתגיש נגדם תביעה. בשיטוט ברשת הבנתי שאני לא לבד והם נוהגים כך באופן שיטתי. אין חברת מטבחים שיש כל כך הרבה תלונות ותביעות משפטיות נגדה על רמת השירות ושיטות המכירה שלה. מי שמעוניין יכול לבדוק כאן:

http://www.consumers.org.il/default.asp ... 7%99%D7%95

http://www.takdin.co.il/Searchg/%D7%9E% ... D7%AA.html

b2k
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4667
הצטרף: יולי 2008
נתן תודות: 234 פעמים
קיבל תודות: 856 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

מי שמאיים שיעלה את המחיר אחרי הפגישה....
זורק אותו מיד.
לא פותח את הארנק.

אפשר לחשוב... מי הם...

Itay_Pollak
סמל אישי של משתמש
חבר במועדון ה-15K
חבר במועדון ה-15K
הודעות: 19136
הצטרף: אוקטובר 2005
שם מלא: איתי פולק
מיקום: הולנד
נתן תודות: 825 פעמים
קיבל תודות: 878 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

בדיוק מה ש @b2k אמר, מי שאומר לי משפט כזה, אני אומר לו תודה רבה ושיחפש את החברים שלו.

Gershon99
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1111
הצטרף: יולי 2017
נתן תודות: 79 פעמים
קיבל תודות: 82 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

b2k כתב:מי שמאיים שיעלה את המחיר אחרי הפגישה....
זורק אותו מיד.
לא פותח את הארנק.

אפשר לחשוב... מי הם...
...
·מה שהוא רשם.

avihuli
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8415
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 1376 פעמים
קיבל תודות: 1230 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

הייית צריך לאיים בחזרה שאם תבוא לפגישה שנייה אתה תוריד במחיר שתהיה מוכן לשלם.
גם לך יש כוח בתור צרכן והם צריכים לנהוג בהתאם להנחיות החוק.
חוצפה !!

ובכל מקרה עדיף לא לקנות במקומות כאלה, כי זה מעיד על OVER SALE במכירה ובטוח 0 שירות לאחר מכן.
הם לא רוצים שתצא מרוצה עם חווית קנייה נעימה, אלא שייכנס להם קודם הכסף ואח"כ נזרום.
ביזיון !!
Main 7.1.2: LG 77C9, Yamaha RX-A2050, Emotiva BasX A-150, Yamaha BD-A1020, Tronsmart Vega S95 Telos, Wii.
SVS ULTRA Bookshelf / Center, Focal Bird, M&K M40T, SVS Prime Elevation, SVS SB-3000.

Bedroom: LG 55EG910Y | Media Room: in progress

PCingAddict
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1458
הצטרף: נובמבר 2007
מיקום: צפון
נתן תודות: 180 פעמים
קיבל תודות: 177 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

גם לנו ניסו לעשות בדיוק את אותו טריק, מיד אמרתי להם שישכחו מזה.
תוסף להצגת המחירים באמאזון במטבע המקומי:
https://www.hometheater.co.il/vt295285.html

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”