אחרי כנס השקת מסמכי סמסונג שהיה לחברי האתר החלטתי לנצל את המחיר האטרקטיבי שהוצע לי ע"י חיים מסמליין ורכשתי את הטלוויזיה.
המסך לא היה במלאי ורק בשבוע שעבר הותקן אצלי.
עוד לפני קבלתו קראתי את השרשורים על התקלות במסכים, זליגות אור ועוד.. שאלתי ונועצתי עם חברי האתר בטרם קבלת המסך, ואפילו קיבלתי המלצות לבטל את הרכישה.
עוד צויין בשרשורים כי הדור הקודם KS8000 טוב יותר ממה שרכשתי.
האמת שהיו בליבי חששות רבים לאור הנכתב בפורומים, אך היות וכבר יש לי סמוסנג מס' שנים (האחרונה D6400 בגודל 55 אינטש) החלטתי לקחת את הסיכון.
אז בשבוע שעבר, המסך הגיע בליווי טכנאי של אלקטרוניקס פרו שהתנהג יותר כמו סוכן מכירות שניסה למכור לי מתקנים, ועוד.. כאשר הבהרתי לו שרכשתי מתקן צמוד קיר מקורי של סמסונג ניסה להניא אותי מלהתקין אותו ולשכנע אותי להחזיר אותו ולרכוש ממנו מתקן.
כשסירבתי , הודיע לי שאם אני רוצה את המתקן הזה אאלץ לשלם 250 ש"ח על התקנה - אבל המסך כולל התקנה אמרתי והוא התעקש שזה הנוהל. לא אלאה אתכם בויכוח עימו.
טלפון אחד לחיים מסמליין ובן רגע הכל בא על מקומו בשלום - יישר כוח לחיים על השירות.
סימנתי לטכנאי את נקודת האמצע שאני רוצה את הטלוויזיה.
מסתיימת ההתקנה וישנה סטייה של כ- 20 ס"מ ימינה ושוב ויכוח עקר עם הטכנאי מי אשם.
התעקשתי על תיקון ההתקנה והיות והשותף של הטכנאי הלך לדרכו הפכתי להיות עוזר מתקין והטלוויזיה הותקנה במקום.
היות וזכרתי שנאמר שזה מתקן 0 עם הקיר שלחתי לחיים תמונות של ההתקנה כי המסך לא היה 0 עם הקיר ותוך שעה אני מקבל טלפון מאלקטרוניקס פרו שיגיעו לבדוק את ההתקנה. באותו יום הגיעו לביתי, ואכן הוברר שההתקנה הייתה כמו שצריך , פשוט בגלל שהמסך מאחור קצת קעור אז בצדדים המסך מעט מתרחק מהקיר.
כעת למסך עצמו
אז מדובר בשדרוג מטורף מהטלווזיה הקודמת המסך פשוט מדהים בכל פרמטר. התמונה מדהימה, אין זליגות אור,שיפור מדהים בהשתקפויות עצמים במסך, והשלט מדהים לרבות הפונקציה של הפקודות הקוליות שעובדת מדהים.
בהתחלה כיילתי אותו לפי המלצות באתרים שונים והתמונה לא הייתה לרוחי. חבר שמבין בא אלי וכייל אותה שנות אור מהערכים שהומלצו והתמונה שהתקבלה מדהימה.
שמח שכל חששותי התבדו.
גם השירות שקיבלתי מחיים מסמליין היה מצויין - לא הכרתי אותו לפני האירוע והנכתב כאן הוא רשמיי בלבד.
SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים
- RobotCop
- חבר ותיק
- הודעות: 1582
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: אי שם, פה בסביבה.
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 350 פעמים
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים
מצחיק שאתה כותב את זה שניה אחרי שאתה נותן לכל מי שקורא את הפוסט סיבות לחששות.erez67 כתב:שמח שכל חששותי התבדו....
1. המתקינים סופר לא בסדר ומרשים לעצמם לשקר ללקוחות באופן בוטה ולהציב להם תנאים.
2. המתקינים עקומים ולא יודעים לקחת מידות.
3. הם גם הולכים באמצע העבודה. ואם היית בן 70 או עם בעיות גב?
בקיצור, מה יעשה מי שלא מכיר חיים פותר הבעיות?
ובנימה מעט שונה, תתחדש ותהנה מהמסך שלך. מסך פרימיום זה תמיד כיף.
- erez67 (פותח השרשור)
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 406
- הצטרף: דצמבר 2009
- נתן תודות: 72 פעמים
- קיבל תודות: 27 פעמים
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים
@RobotCop
ממש לא מסכים איתך
ההתקנה אינה שיקול ברכישת המסך כן או לא.
המידע ניתן על מנת שאנשים ידעו על מה ליתן דגש.
לא אמרתי שהטכנאי שיקר - הוא לא פועל על דעת עצמו.
התקנה לא טובה ניתן לתקן
מסך לא טוב כבר הרבה יותר קשה...
ותודה
ממש לא מסכים איתך
ההתקנה אינה שיקול ברכישת המסך כן או לא.
המידע ניתן על מנת שאנשים ידעו על מה ליתן דגש.
לא אמרתי שהטכנאי שיקר - הוא לא פועל על דעת עצמו.
התקנה לא טובה ניתן לתקן
מסך לא טוב כבר הרבה יותר קשה...
ותודה
- RobotCop
- חבר ותיק
- הודעות: 1582
- הצטרף: נובמבר 2011
- מיקום: אי שם, פה בסביבה.
- נתן תודות: 119 פעמים
- קיבל תודות: 350 פעמים
Re: SAMSUNG QE65Q7FAMT רשמים ראשונים
@erez67
לדעתי, כשמדברים על מסכים מסדרות פרמיום של כל היצרנים, קצת קשה ליפול. המסך בטוח יהיה טוב.
עכשיו נשאר עניין המחיר / שירות / אחריות וגם טיב התקנה זה שיקול, בטח ובטח כשאתה משלם סכום גבוה על מסך יוקרתי ויפה.
אז, אם המתקינים מחוררים לך את הקיר פעמיים, מציבים לך תנאים שהם לא ממשיכים אם אתה לא משלם ומרשים לעצמם להיעלם באמצע העבודה באופן שמכריח אותך לעבוד במקום אחד מהם או להסתפק בעבודה הגרועה שעשו עד עכשיו, זו התחלה ממש לא טובה.
עכשיו, אצלך זה לא היה סיפור גדול כי פתרת את הכל לבד ולשביעות רצונך. מה קורה אם לבנאדם אין את הטלפון של חיים? קנה מסך ועכשיו אומרים לו "לא מתקינים לך אם אתה לא מוסיף כסף". ונגיד שבמקרה שלו הקיר עליו הטלוויזיה נתלית היה מנגרות? היית רוצה ארבעה חורים ספייר בגב הנגרות במבצע?
בקיצור, מה שאני אומר זה שגם אם אתה פתרת את הכל ועכשיו הכל בסדר, כל התהליך נשמע לי קשה ומרגיז שלא לצורך. בנאדם קנה מוצר יוקרתי, הוא לא צריך להתמודד מול כל אוכלי הנבלות שבדרך.
בכל מקרה, שוב תתחדש. אני בטוח שצפויות לך שעות הנאה רבות ממנו.
לדעתי, כשמדברים על מסכים מסדרות פרמיום של כל היצרנים, קצת קשה ליפול. המסך בטוח יהיה טוב.
עכשיו נשאר עניין המחיר / שירות / אחריות וגם טיב התקנה זה שיקול, בטח ובטח כשאתה משלם סכום גבוה על מסך יוקרתי ויפה.
אז, אם המתקינים מחוררים לך את הקיר פעמיים, מציבים לך תנאים שהם לא ממשיכים אם אתה לא משלם ומרשים לעצמם להיעלם באמצע העבודה באופן שמכריח אותך לעבוד במקום אחד מהם או להסתפק בעבודה הגרועה שעשו עד עכשיו, זו התחלה ממש לא טובה.
עכשיו, אצלך זה לא היה סיפור גדול כי פתרת את הכל לבד ולשביעות רצונך. מה קורה אם לבנאדם אין את הטלפון של חיים? קנה מסך ועכשיו אומרים לו "לא מתקינים לך אם אתה לא מוסיף כסף". ונגיד שבמקרה שלו הקיר עליו הטלוויזיה נתלית היה מנגרות? היית רוצה ארבעה חורים ספייר בגב הנגרות במבצע?
בקיצור, מה שאני אומר זה שגם אם אתה פתרת את הכל ועכשיו הכל בסדר, כל התהליך נשמע לי קשה ומרגיז שלא לצורך. בנאדם קנה מוצר יוקרתי, הוא לא צריך להתמודד מול כל אוכלי הנבלות שבדרך.
בכל מקרה, שוב תתחדש. אני בטוח שצפויות לך שעות הנאה רבות ממנו.
נראה לי שהוא חילק את ההודעה לשני חלקים, אולי אפילו שלושה וזה בסדר:
החצי הראשון היה ההתקנה - התחילה לא טוב, אבל אחרי התערבות בסוף זה יצא כמו שרצה למרות שברור שמצב שמחוררים לו את הקיר פעמיים סתם מראה על בעיה במקצועיות של המתקינים.
החלק השני זה המסך - ממנו הוא מרוצה מאוד ללא ספק, והוא גם ציין שאין זליגות אור וכו' וזאת נקודה חשובה.
החצי הראשון היה ההתקנה - התחילה לא טוב, אבל אחרי התערבות בסוף זה יצא כמו שרצה למרות שברור שמצב שמחוררים לו את הקיר פעמיים סתם מראה על בעיה במקצועיות של המתקינים.
החלק השני זה המסך - ממנו הוא מרוצה מאוד ללא ספק, והוא גם ציין שאין זליגות אור וכו' וזאת נקודה חשובה.
התקנה חלופית
תתחדש ותהנה,
ראיתי המסך הזה בפעולה באלמ בדיוטי פרי והוא כשלעצמו נראה מסך מדהים.
בקשר להתקנה, האם אפשר לוותר על ההתקנה החינמית ולבקש מאלקטרוניקס פרו מתקין בכיר
תמורת תשלום ?
שאלתי מצחיקה אבל איני מעוניין בבחורים ובחורים מיותרים בקיר (ולא בכיס) כתוצאה של מתקינים חובבנים.
מקווה שחיים שאני לא מכיר קורא מה שרושמים כאן או לחילופין אשמח לקבל המייל של חיים.
המשך שבוע טוב.
ראיתי המסך הזה בפעולה באלמ בדיוטי פרי והוא כשלעצמו נראה מסך מדהים.
בקשר להתקנה, האם אפשר לוותר על ההתקנה החינמית ולבקש מאלקטרוניקס פרו מתקין בכיר
תמורת תשלום ?
שאלתי מצחיקה אבל איני מעוניין בבחורים ובחורים מיותרים בקיר (ולא בכיס) כתוצאה של מתקינים חובבנים.
מקווה שחיים שאני לא מכיר קורא מה שרושמים כאן או לחילופין אשמח לקבל המייל של חיים.
המשך שבוע טוב.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
אחריות לא מבוטלת אם מתקינים לבד.
אבל, תהיה לך כלקוח בעיה להתנהל מול היבואן במקרה שהוצאת את המסך מהאריזה וגילית שהוא הגיע פגום. יכול להיות מכה, יכולה להיות שריטה ויכול להיות סדק בפאנל. לך תוכיח אחרי זה שככה הוא הגיע בקופסא (בעיית שילוח, מוביל לא אחראי וכן הלאה) ושזה לא נזק שאתה גרמת לו בעצמך.
לפעמים אפשרי לצאת מזה גם כשהם מתנערים לגמרי מהאחריות, כמו שתואר בשרשור הזה למשל:
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0
אבל איך אומרים - "חכם לא נכנס לצרות שפיקח יידע לצאת מהן".
אבל, תהיה לך כלקוח בעיה להתנהל מול היבואן במקרה שהוצאת את המסך מהאריזה וגילית שהוא הגיע פגום. יכול להיות מכה, יכולה להיות שריטה ויכול להיות סדק בפאנל. לך תוכיח אחרי זה שככה הוא הגיע בקופסא (בעיית שילוח, מוביל לא אחראי וכן הלאה) ושזה לא נזק שאתה גרמת לו בעצמך.
לפעמים אפשרי לצאת מזה גם כשהם מתנערים לגמרי מהאחריות, כמו שתואר בשרשור הזה למשל:
https://www.hometheater.co.il/modules.p ... sc&start=0
אבל איך אומרים - "חכם לא נכנס לצרות שפיקח יידע לצאת מהן".
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".