למאמר: smart בעקבות נטפליקס - נסו אותנו קודם בחינם
שרשור תגובות: smart בעקבות נטפליקס - נסו אותנו קודם בחינם
- pixies (פותח השרשור)
-
- אחראי תחום HTPC
- הודעות: 32926
- הצטרף: מרץ 2007
- מיקום: פאתי מלאבס
- נתן תודות: 779 פעמים
- קיבל תודות: 2302 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
- claudia5
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 3756
- הצטרף: יולי 2007
- מיקום: נשר
- נתן תודות: 1110 פעמים
- קיבל תודות: 313 פעמים
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
- Itay_Pollak
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 19136
- הצטרף: אוקטובר 2005
- שם מלא: איתי פולק
- מיקום: הולנד
- נתן תודות: 825 פעמים
- קיבל תודות: 878 פעמים
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
מיידי.. לפחות מהשבוע TRY&BUY נותקתי בלי בעיה..
הפעם היחידה שדיבר איתי נציג מטעמם זה שאחרי שהתחברתי, הוא שאל אם אני מרוצה והציע לי סרטים במתנה במידה ואני אמשיך את השירות, סירבתי בנימוס והשיחה הסתיימה אחרי 10 שניות, באמת שככה צריך.
חייב להודות שהקונספט הזה של התחברות+ניתוק עצמי הוא כל כך גאוני, אני לא מבין איך הוט לא קולטת שהעקב אכילס שלהם זה השירות ויצרה פשוט מערכת מפלצתית ומגעילה של דרגות קושי והרשאות עד שניתן באמת להתנתק (כלומר נציג 1 מעביר לנציג 2 מוסמך יותר, שמעביר לנציג 3 מוסמך ממנו, וכן הלאה, ככה 4-399 נציגים עד שאתה מגיע למישהו שמוסמך מספיק כדי לנתק אותך... הזוי.)
הפעם היחידה שדיבר איתי נציג מטעמם זה שאחרי שהתחברתי, הוא שאל אם אני מרוצה והציע לי סרטים במתנה במידה ואני אמשיך את השירות, סירבתי בנימוס והשיחה הסתיימה אחרי 10 שניות, באמת שככה צריך.
חייב להודות שהקונספט הזה של התחברות+ניתוק עצמי הוא כל כך גאוני, אני לא מבין איך הוט לא קולטת שהעקב אכילס שלהם זה השירות ויצרה פשוט מערכת מפלצתית ומגעילה של דרגות קושי והרשאות עד שניתן באמת להתנתק (כלומר נציג 1 מעביר לנציג 2 מוסמך יותר, שמעביר לנציג 3 מוסמך ממנו, וכן הלאה, ככה 4-399 נציגים עד שאתה מגיע למישהו שמוסמך מספיק כדי לנתק אותך... הזוי.)
- tomer953
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5295
- הצטרף: מרץ 2010
- שם מלא: tomer953
- נתן תודות: 242 פעמים
- קיבל תודות: 1452 פעמים
אבל זה הם הרגילו אותנו לזה...
סתכל בנטפליקס, רוצה להתנתק? ביי.
אין הנחה זה המחיר, לכולם.
נראה לי שחברות הכבלים שברו איזשהו שיא עולמי בתמחור שונה ללקוחות, זה נהיה כמו טביעת אצבע, אין לקוח שיש לו חוזה דומה לחבר שלו..
פשוט הזייה, באמת..
הם חייבים להיפטר מזה, לדעתי StingTV של יס יהיה בדיוק ככה (כמו נטפליקס)
סתכל בנטפליקס, רוצה להתנתק? ביי.
אין הנחה זה המחיר, לכולם.
נראה לי שחברות הכבלים שברו איזשהו שיא עולמי בתמחור שונה ללקוחות, זה נהיה כמו טביעת אצבע, אין לקוח שיש לו חוזה דומה לחבר שלו..
פשוט הזייה, באמת..
הם חייבים להיפטר מזה, לדעתי StingTV של יס יהיה בדיוק ככה (כמו נטפליקס)