חווית שירות סמליין ואלקטרוניקספרו

טלוויזיות ומסכים LED, QD, UHD, 4K
tomtomtom (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

חווית שירות סמליין ואלקטרוניקספרו

נושא שלא נקרא #1 

לפעמים צריך להגיד מילה טובה
ולא אני לא משתפ שלהם, למעשה אני דיי לקוח מאוכזב.

קיבלתי הביתה מסך שבור(הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר, לפי המתקין זאת סיבה טובה לשבירת מסך אבל יכול להיות שהיה שבור עוד לפני כן) 65MU9000
ולצערי אין להם חליפי עד סוף החודש והם גם לא ראו לנכון לפצות אותי(שילמדו קצת מאמזון) על כך ש 3 ימים ברצף אני יוצא במיוחד מהעבודה בגלל המסך(יום הובלה, יום התקנה ויום איסוף).
ביקשתי לבטל עסקה, עכשיו אני מחכה להודעת הזיכוי מP1000

עכשיו למילים הטובות,
לפי חוות דעת שקראתי חשבתי שהתעסקות עם אלקרוניקספרו וסמליין זה כמו להיכנס לקן צרעות.
אבל לשמחתי החוויה שלי היתה שונה:
שני המתקינים שהגיעו מאלקטרוניקספרו זה שהתקין וזה שבא לאסוף היו אנשים טובים ומקצועים, דיברו בצורה יפה, ומאוד שירותיים.
גם מסמליין, לא ניסו למשוך אותי, הנציגה שלהם הסבירה לי את המצב שאין כרגע מסך במלאי והאופציה זה או להמתין או לבטל עסקה, הם דאגו שתוך 24 שעות כבר המסך ייאסף מביתי.

אז למרות האכזבה והטרטור אומנם יש עוד מקום לשיפור מבחינת שירות ללקוח, אבל בהחלט צריך גם להגיד מילה טובה.

Evil-u
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 1376
הצטרף: ינואר 2005
מיקום: ראשל"צ
נתן תודות: 44 פעמים
קיבל תודות: 110 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

טוב לדעת שבנקודת ה-0 ממנה אי אפשר לרדת, מסך שבור הם לפחות יודעים לקחת אחריות.

מכאן רק ניתן לעלות.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

בוא תעדכן אחרי שתקבל את מה שמגיע לך.

ולא ברור לי למה כדי לקבל את מה שמגיע לך זה דורש "מעל ומעבר" מהספק/נותן השירות. זה בייסיק.
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

Nba
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 9124
הצטרף: ספטמבר 2005
נתן תודות: 256 פעמים
קיבל תודות: 235 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

לא הבנתי מה המילה טובה פה? :roll:
זה שהסכימו לבטל עסקה?
Denon AVR-X4500H|Epson EH-TW5000|SVS Prime Tower|SVS Ultra Center|SVS PB2000|
Fluance Elite Bipolar Surround|Polk audio 2xOWM3 Atmos|Dune303

olorin
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2002
הצטרף: מאי 2006
נתן תודות: 263 פעמים
קיבל תודות: 109 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

בא לברך ויצא מקלל

tomtomtom (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #6 

בראשית דברי אמרתי שיצאתי מאוכזב אבל כן יש מקום עדיין לתת מילה טובה.
בסהכ מדובר באנשים שעובדים לפרנסתם, המתקינים שהגיעו עבדו במקצועיות, והיו מאוד אדיבים.
מסמליין גם לא ניסו למשוך זמן, תוך 24 שעות אספו את המסך, הם הציעו לי מסך חלופי לבינתיים אבל אני סירבתי.

איינשטיין
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8552
הצטרף: אוקטובר 2007
מיקום: קרית יאבוייה
נתן תודות: 178 פעמים
קיבל תודות: 401 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

אתה מתחיל להישמע כמו הבדיחה על הגבר שמספר שהיום הציל אישה מאונס. אומרים לו וואו, כל הכבוד... שואלים אותו איך עשה את זה, הוא עונה: הצלחתי להתאפק...

קבל את זה בהומור 8)
חיים פעם אחת, נצלו כל רגע להנות מהם!

tomtomtom (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #8 

אני מקווה שבאמת יזכו במידיי כי בינתיים אני בלי מסך אבל עם תשלומים בויזה

Alon_Solo
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4147
הצטרף: ספטמבר 2008
מיקום: קרית אונו
נתן תודות: 71 פעמים
קיבל תודות: 443 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

תשמע, זה לא שהם לא מתפקדים בכלל.
הבעיה שברגע שיש תחום אפור מתחילות המריחות, ההתנערות מאחריות, הלוקשים, החלפות מסך לא הוגנות או בתוספת מחיר או שסתם אומרים שהם לא רואים שום בעיה.
גם הם נוהגים לחרוג מכל SLA סביר וגם סמליין כל הזמן תקועה באופן תמוהה בלי מלאים.
בקיצור, קשה לומר שיש להם ספציפית איזשהו ערך מוסף על נותני שירות או יבואנים אחרים.

jacko-il
סמל אישי של משתמש
חבר שלא מהעולם הזה
חבר שלא מהעולם הזה
הודעות: 8340
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 783 פעמים
קיבל תודות: 1182 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר
...
:lol:
כמה שזה הצחיק ולא הפתיע אותי בעת ובעונה אחת..

נו טוב, כמו שאמרו החברים לפניי - אם על דבר כזה Obvious הם לא ייקחו אחריות ומהר, אז על מה כן?
להוציא לקוח מרוצה ממצב כזה זה במינימום להתנצל בפניו על חווית הקניה העלובה הזו ולהציע לו איזשהו פיצוי (אפילו משהו סמלי קטן) כדי להשאיר לו טעם מתוק בפה ולשמר אותו כלקוח מרוצה להמשך (וגם ככזה שייספר לאחרים על חווית הקניה שעבר בפני חבריו, ברשת החברתית ובפורומים כאלו ואחרים). אנחנו בשנת 2018, אמזון השתלטה על חצי מהריטייל העולמי (ואוטוטו הם בארץ) וכאן בארץ עדיין לא למדו איך נותנים שירות מינימלי ללקוח. ואחרי זה היבואנים/רשתות מתבכיינים לממשלה שהלקוח הישראלי נוטש את הקניות בארץ ועובר להזמין מחו"ל בכלל ומאמזון בפרט..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".

tomtomtom (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #11 

@jacko-il
·
צודק בכל מילה שאמרת, עדיין לא נפל לנותני השירות שאנחנו מכירים כבר עולם אחר שנקרא אמזון לדוגמא.
בינתיים P1000 מחזיקים אותי כבן ערובה הם טוענים שהם צריכים אישור מסמליין שהמסך חזר אלהם.
אמרתי להם שיש לי אישור של איסוף המכשיר אבל זה לא מספיק להם, הם צריכים אישור מסמליין שזה חזר אלהם.

movieman
סמל אישי של משתמש
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4676
הצטרף: אוגוסט 2011
נתן תודות: 42 פעמים
קיבל תודות: 364 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

מוזר מה שקרה אצלך:
בגדלים כאלה (65' ומעלה) מגיעים בד"כ 2 מתקינים - זה המדיניות שלהם

אז מה עכשיו על הפרק ? אתה מחכה למסך חדש ? משדרג לדגם אחר ?

tomtomtom (פותח השרשור)
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 10
הצטרף: אוקטובר 2016
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 0

נושא שלא נקרא #13 

@movieman
·מתקינים הגיעו 2, מוביל הגיע אחד.
ביקשתי לזכות אותי ולבטל.
כי יש גבול גם לא ראו לנכון לפצות וגם ביקשו ממני לחכות שהמסך יגיע לארץ(לקראת סוף החודש לדבריהם).

shaharfs
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 402
הצטרף: אפריל 2016
מיקום: בעבודה
נתן תודות: 21 פעמים
קיבל תודות: 39 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

לצערי אני לא רואה פה משהו שראוי לשבח, בטח שלא למילה טובה. נכון המתקינים מאוד נחמדים וברובם אדיבים ובסך הכל אנשים שעובדים לפרנסתם מפה עד להגיד מילה טובה על אלק' פרו או סמליין המרחק גדול.
1.קיבלת מסך שבור.
2.לקחת 3 ימי חופש
3.אתה ממשיך לשלם על מוצר שלא ברשותך
4.הסכימו לבטל עסקה????
אני כנותן שרות (כעובד) וגם כמקבל שרות(כלקוח) לא רואה פה שום עשיית צדק או מתן שרות יוצא מגדר הרגיל ואפילו שרות שמוגדר טוב.
הם מחוייבים לבטל עסקה כי המוצר פגום ולא באשמתך, שרות טוב היה לתת לך מסך אפילו ברמה טובה יותר בשעה נוחה לך ולא בהפסד של יום חופש, לחילופין כל דבר אחר שהיה מספק אותך וגורם לך תחושה של : וואלה מישהו פה התאמץ בשבילי ועשה עבורי מעל ומעבר.
אבל ויש אבל גדול אלק' פרו וסמליין שמים פס על הלקוחות ונותנים שרות גרוע מעל לכל צל של ספק, מזלזלים בלקוחות ובזמנם, מושכים תקלות שבועות באמתלות סרק וכרגיל הפראיירים לא מתים רק מתחלפים וממשיכים לרכוש מסכים מאחת מנותנות השרות הגרועות שקיימות היום בשוק הישראלי.
מאחל לך שתקבל את כספך במהירות שתרכוש מסך טוב ותקין ובעיקר שתהנה ותצחק מהכל, בהצלחה.....
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...

NBMH
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 617
הצטרף: אוגוסט 2016
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 65 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

אם הם היו מציעים לך מסך חדש באותו הרגע זה היה יכול להחשב למשהו טוב.
להגיד לך שאין מסך חדש להביא לך עד סוף החודש ושבינתיים תתקע עם מסך חלופי או משהו אחרי ששילמת אלפי שקלים זה בזיון.
הייתי מצפה שיגידו לך שהם מפצים אותך ונותנים לך לשדרג למסך אחר יקר יותר על חשבונם או משהו בסגנון.

שלח תגובה

חזור אל “טלוויזיות LCD,LED”