לפעמים צריך להגיד מילה טובה
ולא אני לא משתפ שלהם, למעשה אני דיי לקוח מאוכזב.
קיבלתי הביתה מסך שבור(הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר, לפי המתקין זאת סיבה טובה לשבירת מסך אבל יכול להיות שהיה שבור עוד לפני כן) 65MU9000
ולצערי אין להם חליפי עד סוף החודש והם גם לא ראו לנכון לפצות אותי(שילמדו קצת מאמזון) על כך ש 3 ימים ברצף אני יוצא במיוחד מהעבודה בגלל המסך(יום הובלה, יום התקנה ויום איסוף).
ביקשתי לבטל עסקה, עכשיו אני מחכה להודעת הזיכוי מP1000
עכשיו למילים הטובות,
לפי חוות דעת שקראתי חשבתי שהתעסקות עם אלקרוניקספרו וסמליין זה כמו להיכנס לקן צרעות.
אבל לשמחתי החוויה שלי היתה שונה:
שני המתקינים שהגיעו מאלקטרוניקספרו זה שהתקין וזה שבא לאסוף היו אנשים טובים ומקצועים, דיברו בצורה יפה, ומאוד שירותיים.
גם מסמליין, לא ניסו למשוך אותי, הנציגה שלהם הסבירה לי את המצב שאין כרגע מסך במלאי והאופציה זה או להמתין או לבטל עסקה, הם דאגו שתוך 24 שעות כבר המסך ייאסף מביתי.
אז למרות האכזבה והטרטור אומנם יש עוד מקום לשיפור מבחינת שירות ללקוח, אבל בהחלט צריך גם להגיד מילה טובה.
חווית שירות סמליין ואלקטרוניקספרו
- Alon_Solo
-
- חבר מביא חבר
- הודעות: 4147
- הצטרף: ספטמבר 2008
- מיקום: קרית אונו
- נתן תודות: 71 פעמים
- קיבל תודות: 443 פעמים
תשמע, זה לא שהם לא מתפקדים בכלל.
הבעיה שברגע שיש תחום אפור מתחילות המריחות, ההתנערות מאחריות, הלוקשים, החלפות מסך לא הוגנות או בתוספת מחיר או שסתם אומרים שהם לא רואים שום בעיה.
גם הם נוהגים לחרוג מכל SLA סביר וגם סמליין כל הזמן תקועה באופן תמוהה בלי מלאים.
בקיצור, קשה לומר שיש להם ספציפית איזשהו ערך מוסף על נותני שירות או יבואנים אחרים.
הבעיה שברגע שיש תחום אפור מתחילות המריחות, ההתנערות מאחריות, הלוקשים, החלפות מסך לא הוגנות או בתוספת מחיר או שסתם אומרים שהם לא רואים שום בעיה.
גם הם נוהגים לחרוג מכל SLA סביר וגם סמליין כל הזמן תקועה באופן תמוהה בלי מלאים.
בקיצור, קשה לומר שיש להם ספציפית איזשהו ערך מוסף על נותני שירות או יבואנים אחרים.
- jacko-il
- חבר שלא מהעולם הזה
- הודעות: 8340
- הצטרף: אפריל 2007
- נתן תודות: 783 פעמים
- קיבל תודות: 1182 פעמים
הגיע מוביל בודד להביא לי את המסך כאשר המסך במאונך על מריצה כמו שמביאים קניות מהסופר...
כמה שזה הצחיק ולא הפתיע אותי בעת ובעונה אחת..
נו טוב, כמו שאמרו החברים לפניי - אם על דבר כזה Obvious הם לא ייקחו אחריות ומהר, אז על מה כן?
להוציא לקוח מרוצה ממצב כזה זה במינימום להתנצל בפניו על חווית הקניה העלובה הזו ולהציע לו איזשהו פיצוי (אפילו משהו סמלי קטן) כדי להשאיר לו טעם מתוק בפה ולשמר אותו כלקוח מרוצה להמשך (וגם ככזה שייספר לאחרים על חווית הקניה שעבר בפני חבריו, ברשת החברתית ובפורומים כאלו ואחרים). אנחנו בשנת 2018, אמזון השתלטה על חצי מהריטייל העולמי (ואוטוטו הם בארץ) וכאן בארץ עדיין לא למדו איך נותנים שירות מינימלי ללקוח. ואחרי זה היבואנים/רשתות מתבכיינים לממשלה שהלקוח הישראלי נוטש את הקניות בארץ ועובר להזמין מחו"ל בכלל ומאמזון בפרט..
אין צורך לצטט כדי להגיב. בשביל זה יש "הגב".
- shaharfs
-
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 402
- הצטרף: אפריל 2016
- מיקום: בעבודה
- נתן תודות: 21 פעמים
- קיבל תודות: 39 פעמים
לצערי אני לא רואה פה משהו שראוי לשבח, בטח שלא למילה טובה. נכון המתקינים מאוד נחמדים וברובם אדיבים ובסך הכל אנשים שעובדים לפרנסתם מפה עד להגיד מילה טובה על אלק' פרו או סמליין המרחק גדול.
1.קיבלת מסך שבור.
2.לקחת 3 ימי חופש
3.אתה ממשיך לשלם על מוצר שלא ברשותך
4.הסכימו לבטל עסקה????
אני כנותן שרות (כעובד) וגם כמקבל שרות(כלקוח) לא רואה פה שום עשיית צדק או מתן שרות יוצא מגדר הרגיל ואפילו שרות שמוגדר טוב.
הם מחוייבים לבטל עסקה כי המוצר פגום ולא באשמתך, שרות טוב היה לתת לך מסך אפילו ברמה טובה יותר בשעה נוחה לך ולא בהפסד של יום חופש, לחילופין כל דבר אחר שהיה מספק אותך וגורם לך תחושה של : וואלה מישהו פה התאמץ בשבילי ועשה עבורי מעל ומעבר.
אבל ויש אבל גדול אלק' פרו וסמליין שמים פס על הלקוחות ונותנים שרות גרוע מעל לכל צל של ספק, מזלזלים בלקוחות ובזמנם, מושכים תקלות שבועות באמתלות סרק וכרגיל הפראיירים לא מתים רק מתחלפים וממשיכים לרכוש מסכים מאחת מנותנות השרות הגרועות שקיימות היום בשוק הישראלי.
מאחל לך שתקבל את כספך במהירות שתרכוש מסך טוב ותקין ובעיקר שתהנה ותצחק מהכל, בהצלחה.....
1.קיבלת מסך שבור.
2.לקחת 3 ימי חופש
3.אתה ממשיך לשלם על מוצר שלא ברשותך
4.הסכימו לבטל עסקה????
אני כנותן שרות (כעובד) וגם כמקבל שרות(כלקוח) לא רואה פה שום עשיית צדק או מתן שרות יוצא מגדר הרגיל ואפילו שרות שמוגדר טוב.
הם מחוייבים לבטל עסקה כי המוצר פגום ולא באשמתך, שרות טוב היה לתת לך מסך אפילו ברמה טובה יותר בשעה נוחה לך ולא בהפסד של יום חופש, לחילופין כל דבר אחר שהיה מספק אותך וגורם לך תחושה של : וואלה מישהו פה התאמץ בשבילי ועשה עבורי מעל ומעבר.
אבל ויש אבל גדול אלק' פרו וסמליין שמים פס על הלקוחות ונותנים שרות גרוע מעל לכל צל של ספק, מזלזלים בלקוחות ובזמנם, מושכים תקלות שבועות באמתלות סרק וכרגיל הפראיירים לא מתים רק מתחלפים וממשיכים לרכוש מסכים מאחת מנותנות השרות הגרועות שקיימות היום בשוק הישראלי.
מאחל לך שתקבל את כספך במהירות שתרכוש מסך טוב ותקין ובעיקר שתהנה ותצחק מהכל, בהצלחה.....
סאונד טוב, מסך טוב, הכל טוב...