שלום
הזמנתי סטרימר ב 400 שח לערך לפני חודש מ EBAY במכירה פומבית (קופסה שנפתחה) ומשלוח בינלואומי רגיל. עד היום לא קבלתי כל התראה או הודעה משום גורם, אז נכנסתי למעקב וראיי שהוא תקוע במשרד התקשורת. היות והם לא פונים אליי, אין לי דרך לברר מה קורה עם החבילה או לנסות לשלוח להם אישורים כלשהם. התקשרתי לשם ולא עזר. בלי מספר פניה הם לא יכולים לעזור לי. הם רק אמרו לי שאם חבילה נשארת שם למשך יותר מחודש ללא דרישה, היא נמסרת למכירה פומבית.. זה ממש אבסורד, שהם מצד אחד מעכבים חבילה ומצד שני מוכרים אותה... מה אפשר לעשות חוץ מלפנות ל EBAY בבקשה לביטול העסקה? (במכירה המוכר ציין שאין אפשרות החזרה, רק החזרה)
מצורף צילום מסך של EBAY וגם באתר AMAREX לפי מס המעקב זה תקוע במכס אבל ראבק כמה זמן??? הם לא אמורים לשלוח לי מייל עם בקשה להזין מס' זהות? זה מה שהיה בעבר. עכשיו פשוט נתקע ואין כל תזוזה מצידם..
אגב מה זה בכלל ה ARAMEX הזה? כל האתר שלהם בערבית שבוחרים את ישראל כמדינה. טוב שלא רשמו פלסטין. באתר הפייסבוק שלהם אין פעילות מלבד ברכת רמאדן כרים...
תודה
סטרימר Ziddo X10S תקוע כבר שבועיים וחצי במכס\משרד תקשורת ללא אפשרות שחרור
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
·guyezra כתב:הרסיבר שלי היה 35 יום במכס
אין הרבה מה לעשות חוץ מלהזדיין בסבלנות...
זה לא דחוף לי,כי זה סטרימר משני. אני רק רוצה להבין האם חוסר התגובות מהם זה מצב תקין? שלחתי להם מייל עם פרטים תכניים ל [email protected] בדיוק לפי הדרישות וציינתי את משפר החבילה זהות ומידע FCC על הסטרימר. מיד התקבלה תגובה אוטומטית ובזה זה נגמר. מה בדיוק קרה אצלך במשך כל הזמן הזה? האם קבלת איזו תגובה ממענה אנושי שהבקשה בטיפול?
אם אני אמשיך להמתין לאחר ה 25 למאי, גם EBAY יסגרו את הבקשה ואני כבר לא אוכל לבטל ולקבל החזר, כי המתנתי מעבר לזמן שהם הקציבו לחבילה להגיע. יום האחרון זה 22 מחר, אבל מנסיון הם מאפשרים עוד כשבוע נוסף ואז מבקשים מהלקוח להחליט אם להמשיך להמתין או לבקש התערבות ואז הם מזכיר ולא ברור לי מה קורה למוכר אם הוא מחזיר להם את הכסף או שני הצדדים מרוויחים ורק אי ביי נדפקים?
בכל מקרה, זה ממש מרגיש שהם מתעלמים לחלוטין גם אחרי 5 מיילים שנשלחו כולל למשרד שר התקשורת ונציג פניות הציבור...
- istarmini
- חבר במועדון ה-15K
- הודעות: 16943
- הצטרף: יולי 2008
- נתן תודות: 1001 פעמים
- קיבל תודות: 2180 פעמים
·להבא תלמדRekcuf כתב:·......
זה לא דחוף לי,כי זה סטרימר משני. אני רק רוצה להבין האם חוסר התגובות מהם זה מצב תקין? שלחתי להם מייל עם פרטים תכניים ל [email protected] בדיוק לפי הדרישות וציינתי את משפר החבילה זהות ומידע FCC על הסטרימר. מיד התקבלה תגובה אוטומטית ובזה זה נגמר. מה בדיוק קרה אצלך במשך כל הזמן הזה? האם קבלת איזו תגובה ממענה אנושי שהבקשה בטיפול?
אם אני אמשיך להמתין לאחר ה 25 למאי, גם EBAY יסגרו את הבקשה ואני כבר לא אוכל לבטל ולקבל החזר, כי המתנתי מעבר לזמן שהם הקציבו לחבילה להגיע. יום האחרון זה 22 מחר, אבל מנסיון הם מאפשרים עוד כשבוע נוסף ואז מבקשים מהלקוח להחליט אם להמשיך להמתין או לבקש התערבות ואז הם מזכיר ולא ברור לי מה קורה למוכר אם הוא מחזיר להם את הכסף או שני הצדדים מרוויחים ורק אי ביי נדפקים?
בכל מקרה, זה ממש מרגיש שהם מתעלמים לחלוטין גם אחרי 5 מיילים שנשלחו כולל למשרד שר התקשורת ונציג פניות הציבור......
סטרימרים / ראוטרים / רסיברים, קונים רק רק רק מאמזון או בארץ.
בהצלחה
טוב לאחר ששלחתי מייל תלונה למשרד שר התקשורת, היום הם גם שלחו מייל תגובה וגם התקשרו אליי לוודא שקבלתי... נראה רק איומים עוזרים בארץ... הם כיביכול אמרו שלא היה מענה כי הם היו באמצע השקה של אתר שירות חדש. קבלתי את הקישור במייל ומלאתי את כל הפרטים וקבלתי מספר מעקב. עכשיו רק להמתין לאישור שלהם שאני צריך לשלוח למיופה כוח - חברת GCX. אמור לקחת עד שבועיים לפי מה שהיא הסבירה. רק שאם במקרה זה לא יעבוד, אני נפרד מ 430 שח כי הפניה ל EBAY תסגר.... נקווה לטוב...
אגב זה הקישר לאתר בקשות החדש:
https://www.gov.il/he/service/approval_ ... t_imported
אגב זה הקישר לאתר בקשות החדש:
https://www.gov.il/he/service/approval_ ... t_imported