מאמרים אחרונים

שתף בפייסבוק שיתוף בפייסבוק
RSS - מאמריםמאמרים
RSS - פורומיםפורומים
דווח למנהל דיווח למנהל
קישור לעמוד זה קישור לעמוד זה
עוד בקבוצת HT



שאלה לבעלי b6 עם צריבות


   פורומים > וידאו > פורום OLED בחסות LG
מחבר הודעה
amirbu0
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2010
מספר הודעות: 30

 #1  נשלח: שבת 13/04/2019 7:45
שאלה לבעלי b6 עם צריבות

למי שיש את הטלוויזיה הזו והיה לו צריבות והחליפו לו את המסך השאלה שלי האם הצריבות היו ממש בולטות או היה הצריבה היתה חלשה?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ambar
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד

הצטרף בתאריך:
  Mar 12, 2005

מיקום: הרצליה
הבעות תודה: 20
מספר הודעות: 790

 #2  נשלח: שבת 13/04/2019 16:46

אצלי עם B6 הצריבה היתה בולטת, אמנם ניתן היה לראות את הצריבה רק ברקע ירוק או וורוד אבל ללא ספק ראו את הצריבה. (חפש הודעות קודמות שלי בפורום)
אם יש צריבה, גם אם היא חלשה, מנסיון שלי ושל חברי הפורום נראה שח.י מחליפים את המסך הצרוב.

מישהו כבר כתב פה שטכנאי של ח.י אמר לו ש LG מחליפים את המסכים הצרובים כחלק מהשירות שלהם והחדירה לשוק עם מסכי OLED... מצד שני זה לא מגובה בצורה רשמית בכתב האחריות כך שאי אפשר לדעת מתי יפסיקו עם המדיניות הזאת.

בהצלחה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbu0
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2010
מספר הודעות: 30

 #3  נשלח: ב' 15/04/2019 12:22

דיברתי עם שרות לקוחות אמרו לי שיגיע תכנאי לאמת ואם צריך יחליף לי ל b6 מחודשת אמרתי שאני לא רוצה מחודש אני רוצה חדש אז אמרו לי חדש בתשלום של 1100 לדגם b8 ואם אני רוצה c8 אז בתוספת של 1800 ש"ח. הגיוני?
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
ronsvis
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  Jan 08, 2013
הבעות תודה: 4
מספר הודעות: 57

 #4  נשלח: ב' 15/04/2019 12:31

לסבא שלי החליפו בחינם מ b7 ל b8 ...
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #5  נשלח: ב' 15/04/2019 12:35

amirbu0
על איזה גודל מדובר?

רק מראה את שיטת המצליח של יבואן ישראלי.

בכל אופן, לא שאני מתיימר להכיר את אחוז הצריבות, אבל יש תחושה שלפי כמות הפוסטים על צריבות לאחרונה, אחד מהבאים נועד לקרות:

  • היבואן/החברה תפסיק להחליף טלוויזיות צרובות (חלקית או גורפת)
  • היבואן/החברה תתחיל לגבות כסף עבור ההחלפה (חלקית או גורפת)
  • מחירי הטלוויזיות יעלו כדי לממן את ההחלפות


אף אחד מהם לא טוב לצרכן אבל אין ליבואן/חברה דרך כלכלית להתמודד (לבד) עם כמות הולכת וגדלה של תקלות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbu0
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2010
מספר הודעות: 30

 #6  נשלח: ב' 15/04/2019 12:43

וואלה לא יודע מה לעשות עם כבר מחליפים עדיף אני חושב ל c8 לא?
מדובר על 55
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 283
מספר הודעות: 2387

 #7  נשלח: ב' 15/04/2019 16:01

amirbu0 כתב:
דיברתי עם שרות לקוחות אמרו לי שיגיע תכנאי לאמת ואם צריך יחליף לי ל b6 מחודשת אמרתי שאני לא רוצה מחודש אני רוצה חדש אז אמרו לי חדש בתשלום של 1100 לדגם b8 ואם אני רוצה c8 אז בתוספת של 1800 ש"ח. הגיוני?
·
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות.

נגמרו להם B6 חדשים מהקופסא להחלפה? בעיה שלהם, לא שלך.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbu0
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2010
מספר הודעות: 30

 #8  נשלח: ב' 15/04/2019 16:09

evgenetic כתב:

ציטוט:
...


·
לא.
אני כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות. זה הנוסח הקבוע של תעודות האחריות שנובע מחוק להגנת הצרכן אני חושב. אתה לא אמור לשלם להם שום דבר כדי שהמוצר שלך יחזור לתפקד כמו שהוא אמור לתפקד (קרי, ללא צריבות) ואתה גם לא אמור לקבל מוצר לא חדש במהלך הטיפול שבמסגרת האחריות.


מה שנאמר לי הוא שנחליף לך את המסך לאותו הסדרה מחודש כי אין כאלה חדשות ביקשתי חדש אז הציעו לי את ה b8 ולפי מה שהבנתי מהם הבעיות הם בעיקר בסדרה b אז ביקשתי ממנה את סדרה c8 לא בא לי שוב פעם עוד שנתיים בעיות צריבה
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
evgenetic
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Dec 25, 2010
הבעות תודה: 283
מספר הודעות: 2387

 #9  נשלח: ב' 15/04/2019 16:13

amirbu0
אני מבין, קראתי את מה שכתבת. אתה פשוט לא חייב לקבל את החלופות שהם הציעו לך. כאמור זו הבעיה שלהם שהם לא שמרו מספיק B6 חדשים למקרים כאלה. אבל לשלם על מה שהם אמורים לספק בחינם אתה ממש לא צריך.

לא ראיתי בדיקה רצינית על הבדל בסיכוי לצריבות בין הדגמים,דגמי B פשוט יותר זולים ויותר פופולאריים, בגלל זה אתה שומע עליהם יותר.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #10  נשלח: ב' 15/04/2019 16:44

evgenetic כתב:
כמעט בטוח שתעדות האחריות שברשותך מחייבת אותם או לתקן את התקלה (עם שימוש בחלקי חילוף חדשים בלבד) או להחליף למוצר חדש וזהה מבחינת האיכויות.


שמישהו יואיל בטובו לחלוק את תעודת האחריות כדי שנהיה בטוחים מה בידיוק הם מחוייבים לעשות.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 65

 #11  נשלח: ג' 16/04/2019 17:57

סתם בשביל העניין האישי שלי, למה אתה כ"כ מסרב לקחת מוצר מחודש?
הטלויזיה עובדת, אין לה את התקלה שיש בטלויזיה שלך, הטלויזיה שלך גם לא חדשה כבר... נשמע לי כמו התעקשות סתמית.

בנוסף, תעודת האחריות לא מכסה צריבות, אז אתה גם לא יכול לקחת אותם לבית המשפט ולדרוש מוצר חדש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
shealtieljkwak
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 17, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 23

 #12  נשלח: ג' 16/04/2019 18:34

CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
CoreOxide
חבר פעיל
חבר פעיל

הצטרף בתאריך:
  May 22, 2018
הבעות תודה: 5
מספר הודעות: 65

 #13  נשלח: ג' 16/04/2019 19:38

shealtieljkwak כתב:
@CoreOxide
לא עונה בשמו אבל מבחינתי החוסר אחידות מתסכל.
לפי מה הם קובעים מי מקבל חדש? מי מקבל מחודש? מי נדרש לשלם תוספת? ואת מי מנפנפים?
הגיונית, כל עוד הם נותנים לך, לפנים משורת הדין, מוצר תקין כלשהו, שווה ערך לשלך, אתה צריך להיות אסיר תודה.
אבל, כשאתה קורא על עשרות אנשים שקיבלו מוצר חדש - בניגוד אלייך - העצבים מתחילים לדגדג.


התגובה שלך היתה צריכה להיגמר אחרי החלק המודגש.
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
amirbu0
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל

הצטרף בתאריך:
  Dec 21, 2010
מספר הודעות: 30

 #14  נשלח: ג' 16/04/2019 20:52

החלטתי לקחת את ה c8 ולהוסיף בכל זאת אני עם ה b6 כמעט שלוש שנים ואם יש לי אפשרות להשתדרג לחדשה ומתקדמת יותר אז קפצתי על ההזדמנות
בכל מקרה אני חושב שעם ההיתי מרים קצת את הקול אולי היו באים לקראתי כי הבנתי שיש כאלה שהחליפו להם מסדרה 6 לסדרה 7 או 8 ללא תשלום כנראה שרק דרך צעקות ורעש אפשר להשיג דברים אצלנו
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
dilbert78
חבר ותיק
חבר ותיק

הצטרף בתאריך:
  Mar 01, 2012
הבעות תודה: 131
מספר הודעות: 1384

 #15  נשלח: ג' 16/04/2019 23:39

amirbu0
·

החלטה טובה, אבל אולי תנצל כבר את ההדזמנות לשדרג ל 65

_________________
למכירה סאבוופר מעולה
https://www.hometheater.co.il/vt321465.html

למכירה ראוטר
https://www.hometheater.co.il/vt318670.html
| פרופיל | שלח הודעה | חפש
כל הזמנים הם שעון קיץ - ישראל (GMT+3) הצג הודעות קודמות:    
פורומים > פורום OLED בחסות LG


  
    שם משתמש:
נתוני כניסה לכל אתרי HT:

  סיסמא:
 

  


 | 

קפוץ אל: 
לא ניתן לשלוח הודעות בפורום זה
לא ניתן להגיב להודעות בפורום זה
לא ניתן לערוך את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן למחוק את הודעותיך בפורום זה
לא ניתן להצביע לסקרים בפורום זה
לא ניתן לצרף קבצים בפורום זה
לא ניתן להוריד קבצים בפורום זה

תקנון / תנאי השימוש באתר צור קשר / contact us כל הזכויות שמורות לקבוצת ht