שירות אלקטרה זהירות !

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

שירות אלקטרה זהירות !

נושא שלא נקרא #1 

היי חברים

קניתי מכונת כביסה משולבת מייבש (חברת אלקטרה) שנה אחריות יצרן ושנתיים נוספות בעלות 199 שקלים !
את האחריות מבצעים באמצעות המתקין .
(https://www.payngo.co.il/appliances/lau ... 51689.html)
הזמנתי טכנאי להתקנה ,והמתנתי כמו לקוח ממושמע כמה ימים .
הטכנאי הגיע וטען שהוא בכלל מתקין של מוצרי יוקרה בשם Miele .ושלחו אותו במקרה (פה נדלקה לי נורה אדומה )
הסתכל על המוצר ואמר שזה מוצר ניסיוני ,שלא משווק באופן מלא ולא ניתן לבצע אחריות לשנתיים ב199 שקלים .
האפשרות היחידה זה לעשות אחריות ל 6 שנים מלאות במחיר של 1300 שקלים ,הוסיף ואמר שאם אני לא עושה את זה עכשיו ,לא תהיה אפשרות לבצע כל אחריות כזו או אחרת בהמשך!
כמובן שלא נתן שום הסבר כזה או אחר לגביי המכונה ,רק חזר וטען שהמוצר בעייתי והחלפת כרטיס כזה או אחר עולה מאות שקלים.
למחרת בבוקר התקשרו מהחברה וביצעו הרחבת אחריות ב199 שקלים לשנתיים נוספות !

PayneBack3
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 419
הצטרף: פברואר 2011
נתן תודות: 90 פעמים
קיבל תודות: 47 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

חייב להתייחס למתקינים כאל סוכני מכירות, הלחצים שהם מפעילים על הלקוחות בתור "האיש הטכני" זו ממש הטעיה, פשוט זוועה.

shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #3 

אני מתלבט כיצד לפעול בנושא (i)
מעניין אותי כמה לקוחות נופלים לפח הזה

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

המתקין שהיה אצלך הוא מתקין של פלרום (קבלן השירות של אלקטרה) , היום בחברות הללו גם טכנאים וגם מתקינים נמדדים קודם כל במכירות , מתקינים בדגש מירבי על מכירות וההגעה שלהם לבית הלקוח היא לשם מכירות בכל דרך וכמה שיותר.
תציץ במודעות דרושים למשרות הללו ותבין כבר לבד....

shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

למה זה צריך לעניין אותי, חברת פלרום? קניתי מאלקטרה

jtk
חבר מביא חבר
חבר מביא חבר
הודעות: 4973
הצטרף: דצמבר 2012
נתן תודות: 454 פעמים
קיבל תודות: 533 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

מה, הוא לא הציע לך גם פיסת צינור עם מגנט ב-200 ש"ח, ועגלה להזזת המכונה ב-500 ש"ח? :)

shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #7 

הציע עגלה ומגן מתח. ביחד עם האחריות זה עלה לי יותר מהמכונה:o

mrraz111
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2187
הצטרף: מרץ 2012
נתן תודות: 34 פעמים
קיבל תודות: 171 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

אני הזמנתי מייבש כביסה של בוש שהיתה לו אופציית הרחבת אחריות לחמש שנים ב-199
הטכנאי אמר למה לך להרחיב זה ממילא לא מתקלקל
אמרתי לו שאני לא מספיק עשיר בשביל לא להרחיב

mrzo
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 168
הצטרף: מאי 2012
נתן תודות: 13 פעמים
קיבל תודות: 16 פעמים

נושא שלא נקרא #9 

תבטל את העיסקה ותיקנה מכונה של חברה אחרת שלא אלקטרה מייבאת
כו כן תצטט את דבריו של המתקין שהמכונה נסיונית ויש לה הרבה תקלות
בנוסף באתר של אלקטרה גם תציין את דברי המתקין
אני מציע לכולם להקליט את המתקין והכוונה כל מתקין לא משנה של איזה חברה או מוצר
בברכה

Kingstone
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 35
הצטרף: יוני 2010
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 3 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

@shay820
·
מאותה סיבה שמתלוננים כאן שהשירות של אלקטרוניקס פרו גרוע(על כך אין עוררין) ולא של מיניליין למשל...
כל ההתנהלות שלך בעניין האחריות ושירות לקוחות יהיה מול פל - רום ולא מול אלקטרה.

SubTech
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 9
הצטרף: מרץ 2019
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

לצערי מקרים דומים קרו לי עם יבואנים אחרים של מותגים מכובדים וידועים.
במקרה אחד, הטכנאי לא הסכים לכבד את האפשרות להרחבת אחריות ל- 3 שנים בתמורה ל- 199 ש"ח וניסה למכור אחריות מורחבת ל- 5 שנים (או יותר) תמורת סכום גבוה משמעותית. לא עזר גם כשהראיתי לטכנאי את תקנון המבצע שציין מפורשות שאת הרחבת האחריות יש לבצע במועד ההתקנה.
במקרה אחר (מותג ידוע אחר), מהרגע שהטכנאי הגיע הוא לא הפסיק לומר שמדובר במוצר טוב "כשהוא עובד" וכמה המוצר "רגיש" וכיוצ"ב. לפחות לטכנאי הזה היתה את ההגינות למכור את ההרחבה במסגרת "המבצע" כשסירבתי להרחבת אחריות יקרה יותר.
אציין כי רכשתי מוצרים מהסדרות הגבוהות של המותגים שעלותם אלפי ש"ח לכל מוצר.

shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

לצערך או לא, הטעייה ושקרים זה עבירה פלילית. מעניין אותי כמה אנשים מבוגרים, או חסרי הבנה נפלו בפח הזה.

ben-home
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 292
הצטרף: דצמבר 2009
נתן תודות: 16 פעמים
קיבל תודות: 40 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

@SubTech
·"במקרה אחד, הטכנאי לא הסכים לכבד את האפשרות להרחבת אחריות ל- 3 שנים בתמורה ל- 199 ש"ח וניסה למכור אחריות מורחבת ל- 5 שנים..."

כי את האחריות ה"זולה" (199 ש'ח לעוד שנתיים) הוא לא מוכר. יש להתקשר לנותן השרות. (לא תמיד זה כך, אבל כך היה עם מייבשל של בוש שנקנה לאחרונה. הטכנאי עצמו הבהיר כיצד לקבל את ההצעה הזולה כשרציתי אותה. לעומת זאת במוצר של קקג שנרכש עכשיו הטכנאי *כן* מכר את האופציה הזולה).

qsub00
חבר פעיל במיוחד
חבר פעיל במיוחד
הודעות: 954
הצטרף: מאי 2013
נתן תודות: 101 פעמים
קיבל תודות: 78 פעמים

נושא שלא נקרא #14 

ולמה אתם לא מבררים את כל הדברים האלו לפני הרכישה?!
אני מברר עם המוכר והיבואן ונותן השרות, מקליט את כולם (כולל דואל/SMS אם יש), ומוכן לבוא המתקין...

shay820 (פותח השרשור)
סמל אישי של משתמש
חבר ותיק
חבר ותיק
הודעות: 2115
הצטרף: אוגוסט 2005
מיקום: אבן יהודה
נתן תודות: 231 פעמים
קיבל תודות: 75 פעמים

נושא שלא נקרא #15 

התקשרתי לבצע ביטוח משלים, לפני הגעת הטכנאי.
נאמר לי שהביטוח מתבצע באמצעות הטכנאי.
רק ממחיש את רצון החברה

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”