שרשור תלונות מרוכז על יס

פורום לדיון על נושאים הקשורים לפן המסחרי ו/או השירותי של התחום (איפה קונים? כמה עולה? מי הייבואן? המלצות על חנות? ענייני ייבוא/מכס וכו').
TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

הבלגן של YES

נושא שלא נקרא #1 

הבלגן שם חוגג מאז ומתמיד
ואתמול באופן סופי נשבר לי והתנתקתי מYES

לפני שנה בערך היה לי בעיה איתם ונציג שימור שחזר אלי הבטיח לי דברים מסוימים
קיום הם טוענים שאותו נציג פשוט שיקר לי

הם לא מבינים שהנציג הזה זה בעצם YES. אין אינדוידואל בחברה כזו, שאתה מדבר עם נציג זה בדיוק זה. אתה מדביר עם מישהו שהוא הנציג של החברה ולא נציג של עצמו.

נמאס לי מהשקרים ומהשחקים, בעזרת הבטחות שווה הם החזיקו בי עוד שנה.
לא עוד.
אז עכשיו אין לי בכלל כבלים או YES . נשארתי עם הפופקורן הנאמן שלי
וחושב אולי לשים צלחת פשוטה וזהו. (דרך אגב מישהו מבין בצלחות האלה?)

המלצה שבטח שמעתם יותר מפעם אחת
כל שיחה עם נציגים של חברות תקשורת פשוט להקליט
חבל שאני לא עשיתי את זה!

בכל אופן שבת שלום

רונן
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 5559
הצטרף: נובמבר 2004
מיקום: מול המחשב
נתן תודות: 1053 פעמים
קיבל תודות: 152 פעמים

נושא שלא נקרא #2 

העולם מתחלק ל 2 :

אלא שמחוברים ל YES , ואלא שהתנתקו :wink:

tristan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

האם ניתן לעשות משהו אחר ???

נושא שלא נקרא #3 

אני מנוי ליס ומרוצה בכללית
אני אוהב HD והייתי רוצה את המכשיר המדובר
האלטרנטיבה של להיתנתק אינה מספקת היות ואין למי להיתחבר (לא אוהב את HOT ולא מוכן להתחייב )
לא מעוניין בלויין או בהחזקה שלה ובחוסר בתרגומים
וכרגע אין אפשרות לקלוט רק את ערוצי הבסיס ללא עבודה מול ספק ללא התחיבות .



האם אין מחויבות של יס לנציג הטלפוני שלהם ?
האם זה חוקי כל המקרה ?

אצלי הכל מוקלט והוא הודיע לי שהם לא יכבדו זאת , טעות אנוש ...

TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #4 

האם היא מחויבת? כן!
האם היא עומדת בהתחייבות הזו? לא!!!!!

האם זה חוקי ? לא !
האם זה מעניין אותם?? גם לא ! מילה שלך מול מילה שלהם, ועורכי הדין שלהם יותר חזקים.

tristan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #5 

יש לי הקלטה (שווה לתחת ) שלהם
והוא = מנהל בקשרי לקוחות :
" בדקתי את הנושא האזנתי להקלטות , אתה צודק ואכן הובטח לך אך אנו לא הולכים לקיים זאת , מדובר בטעות ואני מציע חודש אחד חינם "

TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #6 

אם יש הקלטה אני מציע מניסיוני הדל ללכת לבית דין לתביעות קטנות

tristan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

זו הבעיה

נושא שלא נקרא #7 

אם נבדוק בית הדין תמיד מעוניין להיתפשר .

TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #8 

להיתפשר זה יותר ממה שאתה מקבל היום !

tristan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

דיברו איתי אתמול

נושא שלא נקרא #9 

מנהל בכיר בשם אבי מחברת YES
הוא שוב אומר לי שאני צודק אך כל עוד לא התבצע העסקה הוא לא חייב לי כלום .

במילים אחרות לך חפש ....

אכזבה

TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #10 

תתנתק פשוט תתנתק
זה מה שאני עשיתי ושלום על ישראל

עכשיו בודק לגבי לווין פרטי וזהו

shraga007
סמל אישי של משתמש
חבר מכור קשה
חבר מכור קשה
הודעות: 6362
הצטרף: נובמבר 2005
מיקום: גן-יבנה
נתן תודות: 129 פעמים
קיבל תודות: 244 פעמים

נושא שלא נקרא #11 

אני מתכוון לעשות אותו דבר שתיגמר לי ההתנתקות. באמת נמאס מהם ומתחושת השוק שהולך שם.
מה יותר גרוע מטיפש? טיפש שחושב שהוא חכם

TV_Eye (פותח השרשור)
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 449
הצטרף: אפריל 2007
נתן תודות: 10 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #12 

אני כבר לא יכלתי. שילמתי את הקנס ויצאתי.

tristan
סמל אישי של משתמש
חבר פעיל מאוד
חבר פעיל מאוד
הודעות: 203
הצטרף: אוגוסט 2008
מיקום: גבעתיים
נתן תודות: 4 פעמים
קיבל תודות: 2 פעמים

נושא שלא נקרא #13 

אני לא רוצה לשלם את ה- 600 שקל קנס על המקס

סוג של אסיר
בושה לחברה כזו (זו לא אשמתם ) זה המדינה הזו
תוך כדי רישום הדברים אני חושב שרוב אם לא כל הגורמים שקשורים לתקשורת
נותנים לנו לקוחות הקצה יחס מזלזל : חברות הכבלים , הסללור והאינטרנט נותנים תת שרות
לנו הלקוחות .
וכאשר אין גורם רציני (פניתי למשרד התקשורת ,אתר תלונה,יש כתבה ב- YNET על הבלגן ביס ) אשר מטפל באותם גורמים או אופציה אמיתית (חשבתי על צלחת וזה התעסקות נוספת חסרת תרגום , יש לי ילדים ואני צריך את הכבלים ) אז לא פלה שכך הם מתנהגים .

oferlaor
סמל אישי של משתמש
מנהל
מנהל
הודעות: 75318
הצטרף: נובמבר 2004
שם מלא: עפר לאור
מיקום: מודיעין, ישראל
נתן תודות: 640 פעמים
קיבל תודות: 4750 פעמים

שרשור תלונות מרוכז על יס

נושא שלא נקרא #14 

אני מרכז את כל השרשורים על מחירים וכו' על יס לשרשור מרוכז.

Bat-henHechavarria
סמל אישי של משתמש
חבר שרק התחיל
חבר שרק התחיל
הודעות: 1
הצטרף: פברואר 2017
נתן תודות: 0
קיבל תודות: 1 פעם

תלונה על יס

נושא שלא נקרא #15 

התלונה שלי לצערי מאוד ארוכה..



התקשרתי כדי להתחבר אליכם.

אני גרה בבית פרטי בשכירות ובקומה מעלי באותו בית פרטי גר דייר נוסף.

רצינו לעשות מנוי ביחד אז התקשרתי אליכם אך נאמר לי שזה לא אפשרי אז אמרתי תודה רבה להתראות ולא התחברתי.

לאחר כמה ימים התקשר אליי בחור בשם יניב- כזה שפותר בעיות עם לקוחות שהתקשרו ולא התחברו. שאל אותי למה לא התחברתי והסברתי לו. הוא אמר שהוא כן חושב שאפשר לעשות מנוי כי מדובר באותו בית ואמר שיזמין לי מתקין. הוא אמר שיש מבצע מטורףף (זה היה אותו מבצע כל הזמן) ויש לו מתקינים ליום למחרת ב30.1 אין יום אחר ואני חייבת את ההתקנה לזמן שהוא אמר 12:00-14:00. אמרתי לו שמהיום למחר זה בעייתי לי לקבוע כי אני צריכה לבטל סידורים ועבודה. הוא אמר או מחר או אין מבצע.. אמרתי לא שיאללה אבטל הכל ובסדר שיזמין..



30.1 השעה 13:15 מתקשרת אליי נציגה שלכם ואומרת לי בצורה כזאת אדישה "הטכנאי לא יגיע אלייך היום, אנחנו עוד לא יודעים למתי אפשר לתאם לך. יתקשרו אלייך בזמן הקרוב כדי לתאם לך מתקין" אמרתי לה כמובן שתבטל לי את העסקה ואני לא רוצה כי זה חוצפה שהייתי צריכה לבטל את עבודה וסידורים ובסוף מבטלים. אחרי 5 דקות היא מתקשרת ואומרת לי שתוך 5 דקות יגיע אליי מתקין הבייתה. רק כשמאיימים עליכם אתם יכולים לתת שירות טוב?



המתקין הגיע. עשה סיבוב ראה... ושאל איפה נמצאת הצלחת.

בעל הבית שלי גר בצמוד לבית שלי והוא יודע איפה הצלחת כי היה כבר יס בבית הזה.

לקחתי אותו לבעל הבית שלי (שהוא בן אדם מקסים!) הוא הראה לו את הצלחת ואז אמרתי למתקין שאני מחכה לו בבית שלי.

לאחר כמה דקות מגיע בעל הבית שלי ושואל אותי איפה המתקין? אמרתי לו שאני לא יודעת והוא אמר שהמתקין אמר לו שהוא הולך להביא סולם. פתאום אני רואה שהרכב שלו לא נמצא.

בדיוק מתקשרת נציגה שלכם "המתקין אמר שבעל הבית שלך לא נתן לו לעלות לגג"

שאלתי את בעל הבית שלי אם זה נכון.. הוא אמר שמה פתאום שהוא חיכה לו שיביא סולם והוא הראה לו איך עולים לגג.

גם אם זה קרה או לא. אני לא מבינה איך המתקין הולך בלי להגיד לי כלום שאני הלקוחה!!!!

לאחר מכן מספר פעמים התקשרו אלי והגנו על המתקין כאילו הוא הלקוח...



התקשרתי ליניב (הבחור הכל כך "מקצועי" שדיברתי איתו בהתחלה) הוא אמר לי "מה זאת אומרת הלך? אני ממש עצבני על זה. אני בודק וחוזר אלייך". אני מחכה רבע שעה או יותר והוא לא מתקשר. מתקשרת אליו בחזרה. "יניב מה קורה?" הוא עונה לי "אההה נכון רגע אני בודק וחוזר אלייך" ואז הוא מתקשר השעה הייתה 14:50. "10 דקות הוא אצלך"

המתקין לעולם לא הגיע.. גם לא 10 דקות אחרי...



בנתיים קיבלתי כל מיני שיחות מוזרות מהמוקד שלכם

כמו "איך היה השירות של המתקין- הוא התקין? הכל בסדר"

או "ראיתי שהתקשרת כדי להצטרף ולא הצטרפת האם אפשר להציע לך חבילה אטרקטיבית?"

והיה עוד כמה שיחות כאלה..



בשעה 15:10 קיבלתי מכם הודעה "מתקין יגיע אליכם ב30.1.17 בין השעות 12:00-14:00"

בשעה 15:10....



בנתיים יניב "המקצוען" מתקשר אליי ב15:45 ואומר לי "תיאמתי לך מתקין להיום בין 16:00-18:00"

אמרתי לו שממש לא נראה לי שהוא קובע לי מתי אני יכולה לקבל מתקין ושהוא צריך לשאול אותי לפני.

(אציין שאף אחד בשום שיחה, הסביר לי למה המתקין הלך ולא חזר...)

היניב הזה התחיל להרים את הקול שלו ולהגיד לי "אני הפכתי את החברה בשבילך כדי שיבוא מתקין ואת אומרת לי לא" אמרתי לו שהוא חתיכת חוצפן ואני לא עשיתי כלום ביום הזה חוץ מלחכות למתקין בבית ולקבל מיליון שיחות לא רצויות שלכם.

ניתקתי לו ואז הוא התקשר שוב אחרי חצי שעה ואומר לי "נרגעת? את כבר לא עצבנית עליי"

לא ידעתי שזאת שיטת המכירה שלכם.. לדבר ללקוחות שלכם כמו לזבל! כאילו אני חברה שלו מבית הספר..

ואז הוא מתחיל לשלוח לי הודעות על כמה מה שהוא עשה בשבילי ואם נרגעתי.... ביקשתי ממנו שלא ישלח לי הודעות לטלפון הפרטי שלי ושאני מוכנה לדבר רק עם המנהל שלו. אציין שהמנהל שלו לעולם לא התקשר.



התלוננתי בפייסבוק על השירות כמה פעמים- ובכל פעם טעיתם בשם שלי! קראו לי בת אל במקום בת חן וזה עוד אחרי שתיקנתי אותם הם המשיכו לקרוא לי כך. אולי תשלחו את העובדים שלכם לקרוא נכון כי זה א' ב' בשירות טוב!



יום למחרת התקשר אלי בחור בשם שי. ניסה לפתור לי את הבעיה. אמר שיבדוק ויחזור אלי על הבוקר.. התקשר רק אחר הצהריים ואמר לו שידיו כבולות כי רק ה"יניב" הזה יכול לטפל בנושא שלי ולא אף אחד אחר...

!?@?@??@?@!?

מה? רק הברברי הזה עם החוסר ידע טוטאלי בשירות יכול לטפל בי? אבל אני לא רוצה כי הוא חוצפן!



כמובן שיום למחרת התקשרה אליי נציגה שלכם "ראיתי שהתכוונת להתחבר ולא התחברת אפשר להציע לך הצעה אטרקטיבית" אז אמרתי לה שהם צריכים לקחת קורס שירות לכל עובדי החברה כי היא בכלל לא ידעה את המקרה שלי אז במקום לנסות לפתור את הבעיה ולהרגיע את הלקוחה היא עונה לי "מה את רוצה ממני"



לאחר מכן, אף אחד לא יצר איתי קשר, אף אחד לא ניסה לפתור לי את הבעיה. רשמתי לכם בפייסבוק. היניב הזה אמר שמנהל שלו יתקשר ושום דבר ושי אמר שמנהל יתקשר אליי. כלום לא קרה.

שלחתי לכם הודעה לפייסבוק לשי ויניב שאני לא מאמינה שאני לקוחה שרוצה להצטרף ואף אחד לא פונה אליי.

ביום רביעי התקשר אליי נציג שלכם (מנהל או לא, לא יודעת)לא זוכרת את שמו.

דיבר יפה אמר לי שמגיע לי פיצוי ואם אני רוצה שיגיע מתקין. אמרתי לו שכן ואמר שיחזרו אליי כדי לקבוע מתקין ושהוא כבר חוזר אליי כדי לתת לי פיצוי.

הוא לא התקשר. נציגה התקשרה כדי לקבוע התקנה ואמרתי לה שאני לא רוצה התקנה עד שהבחור הזה יתקשר אליי לפיצוי. היא אמרה שהיא תגיד לו להתקשר אליי וקבעה לי התקנה ליום ראשון. עד היום הוא לא התקשר..

המתקינים היו צריכים להגיע היום 5.2.17 והוא עדיין לא יתקשר. שלחתי לכל מי שאני יכולה הודעה וגם בפייסבוק שלכם. הוא לא יצר איתי קשר.

אמרתי שאני רוצה לבטל את ההתקנה ואמרו לי שיצרו איתי קשר לביטול ההתקנה.. לא יצרו איתי קשר...



בנתיים כל אחד בורח מאחריות ומלהתמודד עם בעיות עם לקוחות ולוקח את זה אישית במקום לפתור לי את הבעיה.

אני לא יודעת לאיזה חברה הפכתם להיות אבל זה לא מייצג את החברה אותה הכרתי שנים מאז ילדותי. זה לא אופייני לא למה שאתה מייצגים ולא למחיר הגבוה שאתם מבקשים.

במוסך אבי ובניו יש שירות טוב יותר מאצלכם.

החוויה שלי הייתה מזעזעת.. אני מאוכזבת קשות!

שלח תגובה

חזור אל “ייבוא, תמחור ושירות”