הבלגן שם חוגג מאז ומתמיד
ואתמול באופן סופי נשבר לי והתנתקתי מYES
לפני שנה בערך היה לי בעיה איתם ונציג שימור שחזר אלי הבטיח לי דברים מסוימים
קיום הם טוענים שאותו נציג פשוט שיקר לי
הם לא מבינים שהנציג הזה זה בעצם YES. אין אינדוידואל בחברה כזו, שאתה מדבר עם נציג זה בדיוק זה. אתה מדביר עם מישהו שהוא הנציג של החברה ולא נציג של עצמו.
נמאס לי מהשקרים ומהשחקים, בעזרת הבטחות שווה הם החזיקו בי עוד שנה.
לא עוד.
אז עכשיו אין לי בכלל כבלים או YES . נשארתי עם הפופקורן הנאמן שלי
וחושב אולי לשים צלחת פשוטה וזהו. (דרך אגב מישהו מבין בצלחות האלה?)
המלצה שבטח שמעתם יותר מפעם אחת
כל שיחה עם נציגים של חברות תקשורת פשוט להקליט
חבל שאני לא עשיתי את זה!
בכל אופן שבת שלום
שרשור תלונות מרוכז על יס
- רונן
- חבר מכור קשה
- הודעות: 5559
- הצטרף: נובמבר 2004
- מיקום: מול המחשב
- נתן תודות: 1053 פעמים
- קיבל תודות: 152 פעמים
- tristan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 203
- הצטרף: אוגוסט 2008
- מיקום: גבעתיים
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
האם ניתן לעשות משהו אחר ???
אני מנוי ליס ומרוצה בכללית
אני אוהב HD והייתי רוצה את המכשיר המדובר
האלטרנטיבה של להיתנתק אינה מספקת היות ואין למי להיתחבר (לא אוהב את HOT ולא מוכן להתחייב )
לא מעוניין בלויין או בהחזקה שלה ובחוסר בתרגומים
וכרגע אין אפשרות לקלוט רק את ערוצי הבסיס ללא עבודה מול ספק ללא התחיבות .
האם אין מחויבות של יס לנציג הטלפוני שלהם ?
האם זה חוקי כל המקרה ?
אצלי הכל מוקלט והוא הודיע לי שהם לא יכבדו זאת , טעות אנוש ...
אני אוהב HD והייתי רוצה את המכשיר המדובר
האלטרנטיבה של להיתנתק אינה מספקת היות ואין למי להיתחבר (לא אוהב את HOT ולא מוכן להתחייב )
לא מעוניין בלויין או בהחזקה שלה ובחוסר בתרגומים
וכרגע אין אפשרות לקלוט רק את ערוצי הבסיס ללא עבודה מול ספק ללא התחיבות .
האם אין מחויבות של יס לנציג הטלפוני שלהם ?
האם זה חוקי כל המקרה ?
אצלי הכל מוקלט והוא הודיע לי שהם לא יכבדו זאת , טעות אנוש ...
- tristan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 203
- הצטרף: אוגוסט 2008
- מיקום: גבעתיים
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
דיברו איתי אתמול
מנהל בכיר בשם אבי מחברת YES
הוא שוב אומר לי שאני צודק אך כל עוד לא התבצע העסקה הוא לא חייב לי כלום .
במילים אחרות לך חפש ....
אכזבה
הוא שוב אומר לי שאני צודק אך כל עוד לא התבצע העסקה הוא לא חייב לי כלום .
במילים אחרות לך חפש ....
אכזבה
- tristan
- חבר פעיל מאוד
- הודעות: 203
- הצטרף: אוגוסט 2008
- מיקום: גבעתיים
- נתן תודות: 4 פעמים
- קיבל תודות: 2 פעמים
אני לא רוצה לשלם את ה- 600 שקל קנס על המקס
סוג של אסיר
בושה לחברה כזו (זו לא אשמתם ) זה המדינה הזו
תוך כדי רישום הדברים אני חושב שרוב אם לא כל הגורמים שקשורים לתקשורת
נותנים לנו לקוחות הקצה יחס מזלזל : חברות הכבלים , הסללור והאינטרנט נותנים תת שרות
לנו הלקוחות .
וכאשר אין גורם רציני (פניתי למשרד התקשורת ,אתר תלונה,יש כתבה ב- YNET על הבלגן ביס ) אשר מטפל באותם גורמים או אופציה אמיתית (חשבתי על צלחת וזה התעסקות נוספת חסרת תרגום , יש לי ילדים ואני צריך את הכבלים ) אז לא פלה שכך הם מתנהגים .
סוג של אסיר
בושה לחברה כזו (זו לא אשמתם ) זה המדינה הזו
תוך כדי רישום הדברים אני חושב שרוב אם לא כל הגורמים שקשורים לתקשורת
נותנים לנו לקוחות הקצה יחס מזלזל : חברות הכבלים , הסללור והאינטרנט נותנים תת שרות
לנו הלקוחות .
וכאשר אין גורם רציני (פניתי למשרד התקשורת ,אתר תלונה,יש כתבה ב- YNET על הבלגן ביס ) אשר מטפל באותם גורמים או אופציה אמיתית (חשבתי על צלחת וזה התעסקות נוספת חסרת תרגום , יש לי ילדים ואני צריך את הכבלים ) אז לא פלה שכך הם מתנהגים .
- oferlaor
- מנהל
- הודעות: 75318
- הצטרף: נובמבר 2004
- שם מלא: עפר לאור
- מיקום: מודיעין, ישראל
- נתן תודות: 640 פעמים
- קיבל תודות: 4750 פעמים
- Bat-henHechavarria
- חבר שרק התחיל
- הודעות: 1
- הצטרף: פברואר 2017
- נתן תודות: 0
- קיבל תודות: 1 פעם
תלונה על יס
התלונה שלי לצערי מאוד ארוכה..
התקשרתי כדי להתחבר אליכם.
אני גרה בבית פרטי בשכירות ובקומה מעלי באותו בית פרטי גר דייר נוסף.
רצינו לעשות מנוי ביחד אז התקשרתי אליכם אך נאמר לי שזה לא אפשרי אז אמרתי תודה רבה להתראות ולא התחברתי.
לאחר כמה ימים התקשר אליי בחור בשם יניב- כזה שפותר בעיות עם לקוחות שהתקשרו ולא התחברו. שאל אותי למה לא התחברתי והסברתי לו. הוא אמר שהוא כן חושב שאפשר לעשות מנוי כי מדובר באותו בית ואמר שיזמין לי מתקין. הוא אמר שיש מבצע מטורףף (זה היה אותו מבצע כל הזמן) ויש לו מתקינים ליום למחרת ב30.1 אין יום אחר ואני חייבת את ההתקנה לזמן שהוא אמר 12:00-14:00. אמרתי לו שמהיום למחר זה בעייתי לי לקבוע כי אני צריכה לבטל סידורים ועבודה. הוא אמר או מחר או אין מבצע.. אמרתי לא שיאללה אבטל הכל ובסדר שיזמין..
30.1 השעה 13:15 מתקשרת אליי נציגה שלכם ואומרת לי בצורה כזאת אדישה "הטכנאי לא יגיע אלייך היום, אנחנו עוד לא יודעים למתי אפשר לתאם לך. יתקשרו אלייך בזמן הקרוב כדי לתאם לך מתקין" אמרתי לה כמובן שתבטל לי את העסקה ואני לא רוצה כי זה חוצפה שהייתי צריכה לבטל את עבודה וסידורים ובסוף מבטלים. אחרי 5 דקות היא מתקשרת ואומרת לי שתוך 5 דקות יגיע אליי מתקין הבייתה. רק כשמאיימים עליכם אתם יכולים לתת שירות טוב?
המתקין הגיע. עשה סיבוב ראה... ושאל איפה נמצאת הצלחת.
בעל הבית שלי גר בצמוד לבית שלי והוא יודע איפה הצלחת כי היה כבר יס בבית הזה.
לקחתי אותו לבעל הבית שלי (שהוא בן אדם מקסים!) הוא הראה לו את הצלחת ואז אמרתי למתקין שאני מחכה לו בבית שלי.
לאחר כמה דקות מגיע בעל הבית שלי ושואל אותי איפה המתקין? אמרתי לו שאני לא יודעת והוא אמר שהמתקין אמר לו שהוא הולך להביא סולם. פתאום אני רואה שהרכב שלו לא נמצא.
בדיוק מתקשרת נציגה שלכם "המתקין אמר שבעל הבית שלך לא נתן לו לעלות לגג"
שאלתי את בעל הבית שלי אם זה נכון.. הוא אמר שמה פתאום שהוא חיכה לו שיביא סולם והוא הראה לו איך עולים לגג.
גם אם זה קרה או לא. אני לא מבינה איך המתקין הולך בלי להגיד לי כלום שאני הלקוחה!!!!
לאחר מכן מספר פעמים התקשרו אלי והגנו על המתקין כאילו הוא הלקוח...
התקשרתי ליניב (הבחור הכל כך "מקצועי" שדיברתי איתו בהתחלה) הוא אמר לי "מה זאת אומרת הלך? אני ממש עצבני על זה. אני בודק וחוזר אלייך". אני מחכה רבע שעה או יותר והוא לא מתקשר. מתקשרת אליו בחזרה. "יניב מה קורה?" הוא עונה לי "אההה נכון רגע אני בודק וחוזר אלייך" ואז הוא מתקשר השעה הייתה 14:50. "10 דקות הוא אצלך"
המתקין לעולם לא הגיע.. גם לא 10 דקות אחרי...
בנתיים קיבלתי כל מיני שיחות מוזרות מהמוקד שלכם
כמו "איך היה השירות של המתקין- הוא התקין? הכל בסדר"
או "ראיתי שהתקשרת כדי להצטרף ולא הצטרפת האם אפשר להציע לך חבילה אטרקטיבית?"
והיה עוד כמה שיחות כאלה..
בשעה 15:10 קיבלתי מכם הודעה "מתקין יגיע אליכם ב30.1.17 בין השעות 12:00-14:00"
בשעה 15:10....
בנתיים יניב "המקצוען" מתקשר אליי ב15:45 ואומר לי "תיאמתי לך מתקין להיום בין 16:00-18:00"
אמרתי לו שממש לא נראה לי שהוא קובע לי מתי אני יכולה לקבל מתקין ושהוא צריך לשאול אותי לפני.
(אציין שאף אחד בשום שיחה, הסביר לי למה המתקין הלך ולא חזר...)
היניב הזה התחיל להרים את הקול שלו ולהגיד לי "אני הפכתי את החברה בשבילך כדי שיבוא מתקין ואת אומרת לי לא" אמרתי לו שהוא חתיכת חוצפן ואני לא עשיתי כלום ביום הזה חוץ מלחכות למתקין בבית ולקבל מיליון שיחות לא רצויות שלכם.
ניתקתי לו ואז הוא התקשר שוב אחרי חצי שעה ואומר לי "נרגעת? את כבר לא עצבנית עליי"
לא ידעתי שזאת שיטת המכירה שלכם.. לדבר ללקוחות שלכם כמו לזבל! כאילו אני חברה שלו מבית הספר..
ואז הוא מתחיל לשלוח לי הודעות על כמה מה שהוא עשה בשבילי ואם נרגעתי.... ביקשתי ממנו שלא ישלח לי הודעות לטלפון הפרטי שלי ושאני מוכנה לדבר רק עם המנהל שלו. אציין שהמנהל שלו לעולם לא התקשר.
התלוננתי בפייסבוק על השירות כמה פעמים- ובכל פעם טעיתם בשם שלי! קראו לי בת אל במקום בת חן וזה עוד אחרי שתיקנתי אותם הם המשיכו לקרוא לי כך. אולי תשלחו את העובדים שלכם לקרוא נכון כי זה א' ב' בשירות טוב!
יום למחרת התקשר אלי בחור בשם שי. ניסה לפתור לי את הבעיה. אמר שיבדוק ויחזור אלי על הבוקר.. התקשר רק אחר הצהריים ואמר לו שידיו כבולות כי רק ה"יניב" הזה יכול לטפל בנושא שלי ולא אף אחד אחר...
!?@?@??@?@!?
מה? רק הברברי הזה עם החוסר ידע טוטאלי בשירות יכול לטפל בי? אבל אני לא רוצה כי הוא חוצפן!
כמובן שיום למחרת התקשרה אליי נציגה שלכם "ראיתי שהתכוונת להתחבר ולא התחברת אפשר להציע לך הצעה אטרקטיבית" אז אמרתי לה שהם צריכים לקחת קורס שירות לכל עובדי החברה כי היא בכלל לא ידעה את המקרה שלי אז במקום לנסות לפתור את הבעיה ולהרגיע את הלקוחה היא עונה לי "מה את רוצה ממני"
לאחר מכן, אף אחד לא יצר איתי קשר, אף אחד לא ניסה לפתור לי את הבעיה. רשמתי לכם בפייסבוק. היניב הזה אמר שמנהל שלו יתקשר ושום דבר ושי אמר שמנהל יתקשר אליי. כלום לא קרה.
שלחתי לכם הודעה לפייסבוק לשי ויניב שאני לא מאמינה שאני לקוחה שרוצה להצטרף ואף אחד לא פונה אליי.
ביום רביעי התקשר אליי נציג שלכם (מנהל או לא, לא יודעת)לא זוכרת את שמו.
דיבר יפה אמר לי שמגיע לי פיצוי ואם אני רוצה שיגיע מתקין. אמרתי לו שכן ואמר שיחזרו אליי כדי לקבוע מתקין ושהוא כבר חוזר אליי כדי לתת לי פיצוי.
הוא לא התקשר. נציגה התקשרה כדי לקבוע התקנה ואמרתי לה שאני לא רוצה התקנה עד שהבחור הזה יתקשר אליי לפיצוי. היא אמרה שהיא תגיד לו להתקשר אליי וקבעה לי התקנה ליום ראשון. עד היום הוא לא התקשר..
המתקינים היו צריכים להגיע היום 5.2.17 והוא עדיין לא יתקשר. שלחתי לכל מי שאני יכולה הודעה וגם בפייסבוק שלכם. הוא לא יצר איתי קשר.
אמרתי שאני רוצה לבטל את ההתקנה ואמרו לי שיצרו איתי קשר לביטול ההתקנה.. לא יצרו איתי קשר...
בנתיים כל אחד בורח מאחריות ומלהתמודד עם בעיות עם לקוחות ולוקח את זה אישית במקום לפתור לי את הבעיה.
אני לא יודעת לאיזה חברה הפכתם להיות אבל זה לא מייצג את החברה אותה הכרתי שנים מאז ילדותי. זה לא אופייני לא למה שאתה מייצגים ולא למחיר הגבוה שאתם מבקשים.
במוסך אבי ובניו יש שירות טוב יותר מאצלכם.
החוויה שלי הייתה מזעזעת.. אני מאוכזבת קשות!
התקשרתי כדי להתחבר אליכם.
אני גרה בבית פרטי בשכירות ובקומה מעלי באותו בית פרטי גר דייר נוסף.
רצינו לעשות מנוי ביחד אז התקשרתי אליכם אך נאמר לי שזה לא אפשרי אז אמרתי תודה רבה להתראות ולא התחברתי.
לאחר כמה ימים התקשר אליי בחור בשם יניב- כזה שפותר בעיות עם לקוחות שהתקשרו ולא התחברו. שאל אותי למה לא התחברתי והסברתי לו. הוא אמר שהוא כן חושב שאפשר לעשות מנוי כי מדובר באותו בית ואמר שיזמין לי מתקין. הוא אמר שיש מבצע מטורףף (זה היה אותו מבצע כל הזמן) ויש לו מתקינים ליום למחרת ב30.1 אין יום אחר ואני חייבת את ההתקנה לזמן שהוא אמר 12:00-14:00. אמרתי לו שמהיום למחר זה בעייתי לי לקבוע כי אני צריכה לבטל סידורים ועבודה. הוא אמר או מחר או אין מבצע.. אמרתי לא שיאללה אבטל הכל ובסדר שיזמין..
30.1 השעה 13:15 מתקשרת אליי נציגה שלכם ואומרת לי בצורה כזאת אדישה "הטכנאי לא יגיע אלייך היום, אנחנו עוד לא יודעים למתי אפשר לתאם לך. יתקשרו אלייך בזמן הקרוב כדי לתאם לך מתקין" אמרתי לה כמובן שתבטל לי את העסקה ואני לא רוצה כי זה חוצפה שהייתי צריכה לבטל את עבודה וסידורים ובסוף מבטלים. אחרי 5 דקות היא מתקשרת ואומרת לי שתוך 5 דקות יגיע אליי מתקין הבייתה. רק כשמאיימים עליכם אתם יכולים לתת שירות טוב?
המתקין הגיע. עשה סיבוב ראה... ושאל איפה נמצאת הצלחת.
בעל הבית שלי גר בצמוד לבית שלי והוא יודע איפה הצלחת כי היה כבר יס בבית הזה.
לקחתי אותו לבעל הבית שלי (שהוא בן אדם מקסים!) הוא הראה לו את הצלחת ואז אמרתי למתקין שאני מחכה לו בבית שלי.
לאחר כמה דקות מגיע בעל הבית שלי ושואל אותי איפה המתקין? אמרתי לו שאני לא יודעת והוא אמר שהמתקין אמר לו שהוא הולך להביא סולם. פתאום אני רואה שהרכב שלו לא נמצא.
בדיוק מתקשרת נציגה שלכם "המתקין אמר שבעל הבית שלך לא נתן לו לעלות לגג"
שאלתי את בעל הבית שלי אם זה נכון.. הוא אמר שמה פתאום שהוא חיכה לו שיביא סולם והוא הראה לו איך עולים לגג.
גם אם זה קרה או לא. אני לא מבינה איך המתקין הולך בלי להגיד לי כלום שאני הלקוחה!!!!
לאחר מכן מספר פעמים התקשרו אלי והגנו על המתקין כאילו הוא הלקוח...
התקשרתי ליניב (הבחור הכל כך "מקצועי" שדיברתי איתו בהתחלה) הוא אמר לי "מה זאת אומרת הלך? אני ממש עצבני על זה. אני בודק וחוזר אלייך". אני מחכה רבע שעה או יותר והוא לא מתקשר. מתקשרת אליו בחזרה. "יניב מה קורה?" הוא עונה לי "אההה נכון רגע אני בודק וחוזר אלייך" ואז הוא מתקשר השעה הייתה 14:50. "10 דקות הוא אצלך"
המתקין לעולם לא הגיע.. גם לא 10 דקות אחרי...
בנתיים קיבלתי כל מיני שיחות מוזרות מהמוקד שלכם
כמו "איך היה השירות של המתקין- הוא התקין? הכל בסדר"
או "ראיתי שהתקשרת כדי להצטרף ולא הצטרפת האם אפשר להציע לך חבילה אטרקטיבית?"
והיה עוד כמה שיחות כאלה..
בשעה 15:10 קיבלתי מכם הודעה "מתקין יגיע אליכם ב30.1.17 בין השעות 12:00-14:00"
בשעה 15:10....
בנתיים יניב "המקצוען" מתקשר אליי ב15:45 ואומר לי "תיאמתי לך מתקין להיום בין 16:00-18:00"
אמרתי לו שממש לא נראה לי שהוא קובע לי מתי אני יכולה לקבל מתקין ושהוא צריך לשאול אותי לפני.
(אציין שאף אחד בשום שיחה, הסביר לי למה המתקין הלך ולא חזר...)
היניב הזה התחיל להרים את הקול שלו ולהגיד לי "אני הפכתי את החברה בשבילך כדי שיבוא מתקין ואת אומרת לי לא" אמרתי לו שהוא חתיכת חוצפן ואני לא עשיתי כלום ביום הזה חוץ מלחכות למתקין בבית ולקבל מיליון שיחות לא רצויות שלכם.
ניתקתי לו ואז הוא התקשר שוב אחרי חצי שעה ואומר לי "נרגעת? את כבר לא עצבנית עליי"
לא ידעתי שזאת שיטת המכירה שלכם.. לדבר ללקוחות שלכם כמו לזבל! כאילו אני חברה שלו מבית הספר..
ואז הוא מתחיל לשלוח לי הודעות על כמה מה שהוא עשה בשבילי ואם נרגעתי.... ביקשתי ממנו שלא ישלח לי הודעות לטלפון הפרטי שלי ושאני מוכנה לדבר רק עם המנהל שלו. אציין שהמנהל שלו לעולם לא התקשר.
התלוננתי בפייסבוק על השירות כמה פעמים- ובכל פעם טעיתם בשם שלי! קראו לי בת אל במקום בת חן וזה עוד אחרי שתיקנתי אותם הם המשיכו לקרוא לי כך. אולי תשלחו את העובדים שלכם לקרוא נכון כי זה א' ב' בשירות טוב!
יום למחרת התקשר אלי בחור בשם שי. ניסה לפתור לי את הבעיה. אמר שיבדוק ויחזור אלי על הבוקר.. התקשר רק אחר הצהריים ואמר לו שידיו כבולות כי רק ה"יניב" הזה יכול לטפל בנושא שלי ולא אף אחד אחר...
!?@?@??@?@!?
מה? רק הברברי הזה עם החוסר ידע טוטאלי בשירות יכול לטפל בי? אבל אני לא רוצה כי הוא חוצפן!
כמובן שיום למחרת התקשרה אליי נציגה שלכם "ראיתי שהתכוונת להתחבר ולא התחברת אפשר להציע לך הצעה אטרקטיבית" אז אמרתי לה שהם צריכים לקחת קורס שירות לכל עובדי החברה כי היא בכלל לא ידעה את המקרה שלי אז במקום לנסות לפתור את הבעיה ולהרגיע את הלקוחה היא עונה לי "מה את רוצה ממני"
לאחר מכן, אף אחד לא יצר איתי קשר, אף אחד לא ניסה לפתור לי את הבעיה. רשמתי לכם בפייסבוק. היניב הזה אמר שמנהל שלו יתקשר ושום דבר ושי אמר שמנהל יתקשר אליי. כלום לא קרה.
שלחתי לכם הודעה לפייסבוק לשי ויניב שאני לא מאמינה שאני לקוחה שרוצה להצטרף ואף אחד לא פונה אליי.
ביום רביעי התקשר אליי נציג שלכם (מנהל או לא, לא יודעת)לא זוכרת את שמו.
דיבר יפה אמר לי שמגיע לי פיצוי ואם אני רוצה שיגיע מתקין. אמרתי לו שכן ואמר שיחזרו אליי כדי לקבוע מתקין ושהוא כבר חוזר אליי כדי לתת לי פיצוי.
הוא לא התקשר. נציגה התקשרה כדי לקבוע התקנה ואמרתי לה שאני לא רוצה התקנה עד שהבחור הזה יתקשר אליי לפיצוי. היא אמרה שהיא תגיד לו להתקשר אליי וקבעה לי התקנה ליום ראשון. עד היום הוא לא התקשר..
המתקינים היו צריכים להגיע היום 5.2.17 והוא עדיין לא יתקשר. שלחתי לכל מי שאני יכולה הודעה וגם בפייסבוק שלכם. הוא לא יצר איתי קשר.
אמרתי שאני רוצה לבטל את ההתקנה ואמרו לי שיצרו איתי קשר לביטול ההתקנה.. לא יצרו איתי קשר...
בנתיים כל אחד בורח מאחריות ומלהתמודד עם בעיות עם לקוחות ולוקח את זה אישית במקום לפתור לי את הבעיה.
אני לא יודעת לאיזה חברה הפכתם להיות אבל זה לא מייצג את החברה אותה הכרתי שנים מאז ילדותי. זה לא אופייני לא למה שאתה מייצגים ולא למחיר הגבוה שאתם מבקשים.
במוסך אבי ובניו יש שירות טוב יותר מאצלכם.
החוויה שלי הייתה מזעזעת.. אני מאוכזבת קשות!